onsdag 12 oktober 2011

Sista kvällen!

Jaha mina vänner, Idag är det sista kvällen i huset! :/ vi har precis ätit på wendys.. godaste jag vet, nästan!
Gav min familj lite presenter.. när mina värdföräldrar fick fotoramen som jag laddat med lite bilder, började jake gråta :( han vill inte att jag ska åka och eftersom han började gråta så började stacy också gråta! och nyss knackade han på dörren och undrade om jag kommer tillbaka och hälsar på, pluppen då! usch..

Ska försöka sova nu.. har huvudvärk och svettas, ja jag blir väl sjuk ändå.. SKIT KUL!! eller inte.. Fan då! får föresten också skjuts till flyget av todd imorgon, åh fy fan vad skönt.. slipper jag släpa på massa väskor! as gött!

Slänger iväg en hälsning till Emsan också! : JAG KOMMER SAKNA DIG! bara så du vet!

Bye / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar