onsdag 12 oktober 2011

Hejdå USA!

Idag smäller det.. Idag börjar jag resan hem till kalla sverige, var upp med tuppen kl 7 idag, HAHA! sa hejdå till Alex och Kyle som skulle till skolan tidigare.. det gick lätt som en plätt.. jobbigare blev det dock när jake skulle till skolan och stacy kommer in i mitt rum med tårar i ögonen och säger att hon hatar goodbyes.. och eftersom att hon gråter börjar Jake stor gråta han också, så står jag där som ett fån som inte gråter alls.. jaha lixom!?! Vet inte varför jag inte gråter, för just nu känns det jobbigt att åka! men Jag grät inte heller när jag åkte från Sverige! Kanske är för att jag vet att jag kommer komma tillbaka! aja.. om ca 3 timmar kommer todd och hämtar mig sen bär det av mot flygplatsen, är lite nervös.. hoppas allat går bra!

Ses i morgon mina vänner!
bye / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar