lördag 8 oktober 2011

4 dagar kvar..

Nu är det nära!! snart är jag hemma igen!
I veckan har jag inte gjort så mycket alls, jobbade lite i tisdags.. på torsdagen kom Emelie ut till mig, vi åkte till mallet och hängde lite, blev en sista middag på CCF! mums, kommer sakna det stället!

Igår så tog jag tåget ut till Emelie.. vi åkte en sväng till best buy då jag skulle köpa present till mina värdföräldrar, men det blev ist en digital fotoram från sears eftersom jag inte har så mycket pengar att spendera, vilket syntes på bilderna när jag väl fått in dem "i ramen".. haha, inte den bästa kvaliten om jag säger så, men det är väl tanken som räknas + att de får lite av de korten som jag tagit på barnen, inte för att det är speciellt många.. vilket jag märkte igår.. dåligt av mig tycker jag!
Sen drog vi en sista gång till tanger outlet! :´( Usch och fy! hemskt.. shoppade lite på rea och sen blev det bio! jag fick välja film, blev Dream house.. helt okej film, men man kan inte gå på "rysare" i detta land, är fan ett skämt.. bara 13-14 åringar som sitter och prata om massa annat skit ist för att titta på filmen och direkt det blir en intim scen så börjar de asgarva, alltså.. Jag fick till och med sånt damp så jag halv skrek Shut up till skitungarna bakom oss.. de blev väl tysta sisådär 10-15 min innan det började igen.. åh, blir så matt!!
sen skjutsade snälla Em hem mig.. Idag ska jag nog inte göra så mycket.. försöka packa allt och väga det! sen kanske jag träffar emsan en sväng ikväll det visar sig.. men imorgon blir det iaf city för hela slanten.. chill i central park! ska bli mys!

Nej, ha det så bra mina vänner.. syns om några dagar!

Bye / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar