måndag 3 oktober 2011

Lugn helg!

helgen är över, fast vad gör det? jag har ju helg hela veckan.. haha!
Jag jobbade iaf lite i fredags, 1 dag på ca 2 veckor och jag hade sjukt ont i huvudet och var ganska död när dagen var slut, alltså, hur kunde jag vara hemma med dem hela sommarlovet, haha! och det sjuk är ju att jag knappt gör något eftersom mina ungar gillar att vara för sig själva.. haha.

På lördagen så åkte jag in en sväng själv till city, var färdigt med allt jag ville på 4timmar, går så mycket fortare när man är själv ;P så tog 4 tåget hem så att jag skulle slippa åka taxi. bussen slutar gå 7, vilket suger lite, men så är det!

Idag har jag bara hängt med familjen, var och tittade på Alex hockey match och sen Kyles fotbolls match :) efter det blev det pizza, en mycket mysig och härlig dag, nästa helg blir det väl city för hela slanten så detta blev väl sista helgen med familjen.. :/

Alltså en skapligt lugn helg för min del eftersom min vapendragare Emelie har jobbat hela helgen.. haha! ensam jag känner mig! hur ska det gå när jag kommer hem?! och inte ha en plan för varje helg ihop med Emsan? kommer bli sjukt konstigt.. men sånt är livet! nu ska jag kika vidare på tv :)

Bye / J

BTW, lämnar NY om bara 10 ynka dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar