lördag 24 september 2011

18 dagar.

kvar tills jag kommer hem mina vänner..
Igår var jag till City med Emelie och hennes Mamma! och det spöregnade ganska rejält nästan hela dagen.. haha! men jag tyckte det var mys ändå, skönt att komma ut från huset lite, Emelies mamma bjöd på mat på bubba gump(?) kyckling och potatismos blev det, riktig gott!
Idag har jag varit och tittat på Jakes dek hockey match, Kännde då att jag har ett himla sug efter Innebandyn! ojoj.. sen har jag försökt att packa lite, slängde in lite kläder i några vaccum påsar, oj som mycket plats jag har kvar i väska. dock känndes det som om att det blev tyngre när man hade pressat ihop kläderna? kan det stämma? då kan det ju bli lite problem med övervikt, så måste väga allt snart, haha :P och nu sitter jag här, imorgon kanske det blir city igen för lite broadway! :) om min ekonomi till låter ;P

Bye / J

356 dagar i USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar